Kolejne Walne Zgromadzenie naszej organizacji odbyło się w dniach 25 – 27 maja 2023 r. Obradowano w miejscowości Targanice zlokalizowanej w pobliżu Przełęczy Kocierskiej.
Gościny udzielił nam obiekt „Kocierz Hotel&SPA***”. Tam oceniono pracę Zarządu, który w mijającej kadencji działał w składzie: Tadeusz Drapała jako prezes oraz Piotr Mikulski i Łukasz Woronkiewicz jako wiceprezesi. Dwa lata ich działalności oceniono pozytywnie. W uznaniu za aktywność, sprawą organizację funkcjonowania Towarzystwa i duże poczucie odpowiedzialności, ustępującemu Zarządowi udzieliliśmy absolutoriom i podziękowaliśmy za zaangażowanie.
Pierwszy dzień obrad zakończono uroczystą kolacją, podczas której nasi Członkowie jak zwykle poświęcili wymianie poglądów i doświadczeń zawodowych. Wieczór umilił góralski zespół, który zabawiał nas muzyką, tańcemi i rozmową.
Drugi dzień obrad miał charakter dyskusyjno–wyborczy. Dyskutowaliśmy na temat kierunków i programu działania Towarzystwa oraz dokonaliśmy wyboru nowych władz. Pozytywna ocena Zarządu w dotychczasowym składzie spowodowała, że niemal jednogłośnie wybrano Nowy Zarząd składający się z tych samych osób:
Prezes: Tadeusz Drapała,
Wiceprezes: Piotr Mikulski,
Wiceprezes: Łukasz Woronkiewicz.
Gratulujemy wybranemu Zarządowi uznania i życzymy dużo satysfakcji z pracy na rzecz Polskiego Towarzystwa Rzeczoznawców Majątkowych w kolejnej, nowej kadencji.
Organizatorzy spotkania zadbali, aby dzień obrad zakończyć popołudniową przejażdżką konną bryczką pod opieką miejscowych górali.
Trzeci, a zarazem ostatni dzień naszego spotkania poświęcony był realizacji ustawowego obowiązku rzeczoznawców majątkowych – czyli dokształcaniu zawodowemu. Wykład naszego kolegi rzeczoznawcy majątkowego od lat pełniącego funkcję biegłego sądowego z zakresu budownictwa mgr inż. Mieczysława Anioła pt. „Wycena nieruchomości - Rzeczoznawca majątkowy czy Inżynier budownictwa" usystematyzował wiedzę, w których przypadkach powinien wypowiadać się Rzeczoznawca majątkowy, a w których Inżynier budownictwa.
Szczególne słowa uznania przekazano Pani Wioletcie Holak, która zadbała o wszystkie szczegóły w taki sposób, aby uczestnicy oprócz realizacji zadań statutowych i poszerzenia swej wiedzy zawodowej mieli okazję na kontakt z miejscowym folklorem i trochę oderwali się od codziennych trosk.
Uczestnicy zakończyli spotkanie chwaląc organizatorów oraz wspaniałą atmosferę.